Instagram

Instagram

4 mars 2014

Algarve Cup


Vaknade i morse och kände direkt att klockan var så där löjligt nära att ringa. Rullar över och tittar med ena ögat och ser att den bara är 05:12, nästan 3h kvar till uppstigning. I nästa ögonblick somnar jag lyckligt om igen.

När klockan väl blev 8 var det bara att masa sig upp. Direkt in i hetluften, lagbild. Ställer direkt upp en plats som funkar om solen kommer fram. Är inte riktigt nöjd och ställer upp en till så som jag egentligen vill ha det. 15 min innan laget kommer rullar stormolnen från atlanten in och allt går på bästa sätt, en ren blågul bakgrund, skönt! Träningsbilder och lunch på det.

Vidare på presskonferens med alla deltagande länders förbundskaptener. Hade kunnat bli bra, om de inte försökt slå världsrekord i blandljus. Helt omöjligt att få till en bra vitbalans. Suck!

Sista stoppet för dagen var sveriges pressträff. Alla spelare var närvarande och jag bestämde mig för att begå fotografiskt självmord och försöka knäppa en enskild bild på alla spelare. Det gick rätt bra, alla fastnade på bild och jag är rätt nöjd med de flesta bilderna. Ska försöka göra något med uppstyrt senare i veckan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar