Instagram

Instagram

5 maj 2013

Speedway


Jag tillhör den typen av personer som nästan till 100% aldrig blir sjuka när det är jobb på G. Med andra ord, jag är den typen av person som blir sjuk så fort jag har några dagar ledigt. Fem dagar av skön ledighet blev fem dagar av feber och halsont. Det började dock med två toppendagar på spa med bästaste flickvännen!

Nu är jag inte ledig längre men fortfarande inte frisk. Ska försöka ålägga mig talförbud i morgon för att rädda den lilla röst jag har kvar. Får se hur det går....








2 kommentarer:

  1. Skön bild på fyrverkeriet.
    Körde du "remote" på den?

    För övrigt är panoreringsbilden riktigt bra.
    Första gången på väldigt länge som jag ser något vettigt nyskapande vad det gäller speedway.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Daniel! Kul att höra :-) Ingen remote där, rusade långt upp på läktaren på gammalt hederligt vis :-)

      Radera