Instagram

Instagram

5 mars 2013

EM, dag 3


Då var det slut. En intensiv helg med härliga friidrottstävlingar är till ända och jag åker därmed till Portugal. Närmare bestämt Algarve Cup med damlandslaget i fotboll. Har till och med lyckats få samma hotellrum som när jag var här för tre veckor sen för att bevaka Elfsborg och Helsingborg. Den här gången finns det vattenkokare med tillhörande tepåsar på rummet, en uppgradering sen sist alltså.

Nu blir det 10 dagars punktmarkering på damerna för div olika kunder. Är en grej som ska bli extra spännande. Mer om det längre fram i veckan! Nu ska jag för första gången på länge gå och lägga mig före tolvslaget. Att det kan bero på att jag är i en senare tidszon än normalt behöver vi inte diskutera närmare. God natt!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar