Instagram

Instagram

20 feb. 2013

Uppsamling


Sjukt dålig disciplin på bloggandet nu alltså. Hoppas på bättring nu när innomhus-EM i friidrott och Algarve Cup börjar komma krypande så småningom. Det blir tredje gången jag åker ner till Portugal för att bevaka cupen och det är alltid lika välkommet med lite sol efter den långa, mörka och fuktiga västsvenska vintern. Hoppas varje år att det ska vara vår här hemma när jag kommer tillbaka, men det har aldrig hänt förr så lär väl inte göra det i år heller. Slänger in en sammanfattning av senaste tiden i väntan på värmen.

För er som vill ha lite mer vinter rekommenderar jag varmt kollega Nils blogg där du kan följa hans arbete under skid-VM i Val di Fiemme. Och vill du inte ha vinter tycker jag du ändå ska dit och inspireras, så det så!
























2 kommentarer:

  1. På bloggandet igen bara!! Sköna bilder som alltid Stålis, bilden på Lechte i Skövemålet när han räddar är min favorit. Mariga att komma åt de där målisarna i synnerhet när de är i färd med att sätta livet på spel för att göra sina rädnningar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu fasen ska det vevas igång igen! Målvakter är luriga ja, hade varit mindre lurigt om det inte alltid sprang in en försvarande spelare mitt i vägen jämt ;-)

      Radera