Instagram

Instagram

12 feb. 2013

Portugal, 4h sömn senare


Det börjar bli lite av en tradition med en resa till Portugal så här på senvintern. Flög från Köpenhamn denna gång och då passade det perfekt med en övernattning hos The Big Boss in Malmö, Nils. Där upptäkte jag hur otroligt spännande det kan vara att titta på en datorskärm samtidigt som man hör: "out, out, out, in, out, in, etc". Det jag talar om är juryarbetet i POY. Just när jag dyker in hos Nils ska de till att börja bedöma bilderna i klassen Sport Feature. Efter ett par timmar var det final och bara 22 av de ursprungliga 762 bilderna var kvar, och en av dem var min! Fantastisk känsla! Tyvärr gick det inte längre än så... i år. Kul var det i alla fall och definitivt något att satsa på till nästa år! Baksidan med detta var att vi inte kom i säng förrän 02.00, och jag skulle upp igen vid 04.00. Suck! Det löste sig ändå ganska bra med ett par tupplurar på flyget, men man är ändå lite mör just nu, 4h sömn, 9h resa och två fotbollsmatcher senare. Gött med sovmorgon i morgon på hotellet som har vett nog att servera frukost ända till 10:30! Hurra!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar