Instagram

Instagram

26 jan. 2013

SM-veckan, dag 4


Så kom lördagen, dagen då typ alla sporter kör samtidigt här i Falun. Grymt upplägg, grymt stressad fotograf som ska vara på alla, eller hälften av dem i alla fall. Gick upp jättemycket för tidigt i min mening för att hinna till Taido som skulle börja kl. 09. När jag kommer dit har de inte ens bytt om eller satt upp domarbordet. SUCK! Ny tid var tydligen 10.00. Den nu helt plötsligt fria tiden ägnade jag åt att plåta de sporter jag inte trodde jag skulle hinna med idag. Tänk så bra det kan bli! Nu återstår bara att lyckas klämma in skridskor under morgondagen så har vi täckt upp alla 16 sporter någon gång under veckan. Tjenaaaaaa!









6 kommentarer:

  1. Kvalitet! Tack för pralinerna Carl!

    SvaraRadera
  2. Hej Carl!!

    Lika bra som vanligt!

    // Mvh Krister (Jarnbergers lille bror 44 år ung)

    SvaraRadera
  3. Kul med lite bilsportbilder! Ni duktiga fotografer på bildbyrån får gärna besöka mer bilsporttävlingar. Det är kul med lite omväxling bland alla fotbolls och hockeybilder. Gärna mer rallycross och några besök på de stora folkracetävlingarna i Vimmerby eller Motala (inofficiella sm i folkrace).

    Jag vet att ni på bildbyråer i första hand bevakar de största sporterna i Sverige. Det vore dock kul om ni några gånger per år kunde uppmärksamma de (bil)sporter som får väldigt lite uppmärksamhet i svensk bildmedia. Rallycross och folkrace är två bra exempel på det.

    Mvh Filip (hobbyfotograf som gärna fotograferar bilsport)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Filip! Kul att du uppskattar bilderna här på bloggen! :-) Vi är faktiskt på en del bilsportevenemang, bilderna används inte lika flitigt bara, som du själv skrev. Själv tycker jag det är väldigt kul med motorsport, man vet var man har åkarna och kan lura ut någon cool annorlunda bildvinkel i förväg :-)

      Radera