Instagram

Instagram

19 maj 2012

Sista dagen i Tyskland


Är så frustrerande när man får olika besked från olika personer. Speciellt när det är en kilometer mellan dessa. Den dryga snobben till vakt påstår att jag inte får gå upp på en trappa och fota för där är det VIP-avdelning. Jag måste ha ett litet band runt armen för att stå där. I presscentret säger de att brickan jag har runt halsen ska ge mig tillgång till alla ställen jag vill fota från, även där. Det bryr sig inte den dryga snobben till vakt sig om och jag får gå någon annanstans. Det fina med snobberiet vi dressyrarenan är att man får åka sprillans nya Mercedes mellan den och hopparenan, det är nog något jag skulle kunna vänja mig vid ändå. Får se hur mediatransporten ser ut i Ungern i morgon, själv hoppas jag på att Koenigsegg sponsrar arrangemanget där, men det är bara jag det.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar