Instagram

Instagram

18 maj 2012

Segerjubel


Det blev inga livebilder som sagt. Kanske ska skaffa en ny antenn till WT-4an eftersom den visade endast en pinne med täckning 5 meter från routern inne i pressrummet. Den jag har nu består bara av fästet och nedre delen av antennen. Under matchen var det också precis som vanligt när man kombinerar trådlöst med stora läktare fyllda med folk. Allt slutar fungera, fick knappt hem bilder i halvtid och efter matchen gick det smärtsamt långsamt att skicka. Men bilder blev det i alla fall, jubelbilder mestadels. Slogs med en överraskande stor hord av fotografer om de bästa platserna. Är extra stolt för att jag lyckades hamna i mitten längst fram vid fotograferingen vid vinnarplakatet. Räckte att gå 5 sek före alla andra. Men så fort någon såg att jag började gå hängde de snabbt efter och snart var det x-antal kollegor som hängde över och trängdes runt en. Som med allt annat är det planering som gäller i det organiserade kaoset.

I morgon ska jag försöka ta mig till gamla OS-ridhuset för att plåta hoppning och dressyr i dagarna två innan det bär av till Debrecen och Sim-EM. Tjenaaaaa!











2 kommentarer: