Instagram

Instagram

10 okt. 2011

Minnet är bra men kort


Speciellt när det kommer till saker som man egentligen inte vill komma ihåg, men som man verkligen borde komma ihåg. Vilket är konstigt för att man säger till sig själv att detta måste jag tänka på i framtiden. Men sen står man där igen som ett fån. Saker som att komma ihåg att ta med sig ordentligt med kläder. Jag lärde mig förra hösten att ett underställ och ett par bra vantar kan göra underverk. Speciellt när man ska stå ute i piskande vind och hålla i en iskall metallstång i 90 minuter. Idag hade jag inget underställ, och inga bra vantar, bara tunna fingervantar. Så nu säger jag till mig själv att från och med nu så ska jag förbereda mig bättre för rådande omständigheter. Nu ska man bara komma ihåg det också, eller, vilja komma ihåg det kanske man snarare skulle kunna säga. Som tur är var det mycket glädje från planen att värma sig med, bildligt talat i alla fall.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar