Instagram

Instagram

17 juni 2011

Smutsigaste Telet Coola Carl (STCC)


Idag har jag blivit utsedd till vinnare i tävlingen årets smutsigaste lins av kära bildredaktörs-Christian. Jag stod ensam på toppen och utrotade allt motstånd. Här är vinnarbilden, lägg märke till allt fint kräp som så fint ringar in objektet.



Jag har också fått ordna om lite i mitt redigerande under dagen, Per hjälpte mig nämligen att fixa till färgerna i kameran som nu är skrämmande mycket bättre än tidigare. Detta krävde dock att jag också fick lära in ett nytt flöde i redigeringen då mina gamla trix inte riktigt funkade lika bra med den nya profilen. Men efter 6h jobb började det likna någonting igen. Nu är vi redo att plåta STCC i morgon. Idag var det ju bara träning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar