Instagram

Instagram

5 juni 2011

Rekord!


Hur många har varit på Gekås och bara handlat för 60 kr? Vem går in där för att vara där högt 5 minuter? Innan idag har jag aldrig lyckats gå in och komma ut igen utan att ha slösat bort minst 1000 spänn. Det fanns till och med parkering på nedre parkeringen närmast ingången! Helt sjukt! Frågan är: Vad gjorde jag där?

På schemat idag stod först porträtt och lagfoto av U21 landslaget nere i Falkenberg. Jag skulle då behöva mina blixtar som fortfarande var helt döda. På vägen till Falkenberg låg då mycket lägligt detta stora shoppingmecka som också råkar vara ett av de få ställena som har öppet en söndagsmorgon från 08:00. Sagt och gjort, när jag så rullar in i Ullared svänger jag snabbt in på Gekåsparkeringen, går med bestämda steg in, frågar efter batterier, tar 4 paket, betalar och går ut. Phju!

När så alla porträtt var tagna och träningen förevigad bar det av mot Göteborg och Jitex-Malmö. Helt ok match, Jitex hade bra tryck på serieledarna från Skåne men kunde inte stå emot deras snabba anfallare när de fick fart. Nu är jag ledig till på fredag och ska passa på att njuta av sommarvärmen! Tjenaaa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar