Instagram

Instagram

14 maj 2011

Tillbaka i sandlådan


När jag var liten var en av mina favoritsysslor att leka i sandlådan hemma. Jag körde runt med traktorer och byggde små bondgårdar med åkrar som ideligen skulle harvas och plöjas. Idag lekte jag i en större sandlåda. Lång dag blev, trots att tävlingen fick brytas i förtid pga regnet. Det verkade inte bli så farligt till en början och jag passade på att experimentera en hel del med slutartiderna. Så det blev lite svettigt ett tag när beskedet kom att de skulle bryta, hade jag bilder på de vinnande förarna... Jo det hade jag. Skönt! Lugnet la sig igen och när jag kände mig färdigskickad för kvällen plockade jag upp några av bilderna med långa slutartider och började meka i Photoshop. Blev riktigt nöjd med resultatet, och med hela dagen.




1/40 sek • 400 mm • ISO 1000 • f7.1.

1/8 sek • 350 mm • ISO 400 • f18. 

 1/30 sek • 400 mm • ISO 650 • f8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar