Instagram

Instagram

1 mars 2011

Portugal


Då var man tillbaka i Portugal igen för andra gången på en månad, grymt! Sist fick jag leva ett helt dygn utan min väska som tog ett senare plan av någon anledning. Så när jag står på flygplatsen i Faro och ser hur klungan av människor runt bandet minskar mer och mer utan att min väska kommer blir jag mer och mer inställd på att återigen på att gå och anmäla väskan försvunnen. Men så helt plötslig dyker den upp på bandet och jag drar en lång suck av lättnad. Det finns hopp för flygindustrin.

När jag kommer till hotellet slänger jag snabbt och smidigt in väskan på rummet, byter om och glider iväg till fotbollsdamernas hotell där det är presskonferens. Fyrar av några bilder och söker sedan upp den pressansvariga för truppen för att planera veckan med div. fotouppdrag. Och fasen va snabbt och bra det gick, all heder till dig Linn Backe som fixar biffen!

I morgon väntar match mot Island för damerna och jag ska låta kameran smattra på som aldrig förr!
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar